Minimální cena objednávky je 100 Kč. Balíčky odesíláme každý týden ve středu.

Reklamační podmínky

Reklamační podmínky

  1. Právo na reklamaci
    Pokud zakoupené zboží vykazuje vady nebo nedostatky, máte právo na reklamaci do 24 měsíců od převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak. Reklamace se vztahuje pouze na vady, které vznikly při přepravě nebo na výrobní vady, nikoliv na poškození způsobené nesprávným použitím nebo manipulací.

  2. Postup při reklamaci
    Pokud zjistíte vadu na zakoupeném zboží, kontaktujte nás co nejdříve na e-mailové adrese komunikace@weikicz.cz. Uveďte následující informace:

    • číslo objednávky,

    • popis vady výrobku,

    • fotodokumentaci vadného zboží,

    • požadavek na způsob řešení reklamace (doposlání zboží nebo vrácení peněz).

  3. Možnosti řešení reklamace

    • Doposlání zboží: Pokud reklamované zboží není dostupné nebo je vada na produktu nevratná, zajistíme doposlání chybějícího nebo správného zboží bez dalších nákladů.

    • Vrácení peněz: Pokud není možné zboží vyměnit nebo doposlat, nabízíme možnost vrácení peněz. Peníze vám budou vráceny do 14 dnů od přijetí reklamace a potvrzení o vrácení zboží.

  4. Doprava zboží k reklamaci
    Zboží, které chcete reklamovat, pošlete zpět na naši adresu: Vojtova 1956/27, Praha - Modřany 143 00

Zboží musí být odesláno v původním obalu (pokud je to možné) a obsahovat doklad o koupi (fakturu nebo potvrzení o objednávce). Doporučujeme, abyste zboží zaslali pojištěné, protože neručíme za ztracené zásilky.

  1. Vyřízení reklamace
    Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, maximálně do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud reklamace nebude vyřízena v této lhůtě, máte nárok na vrácení peněz nebo výměnu zboží za nové.

  2. Výjimky, které nelze reklamovat
    Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

    • Zboží bylo poškozeno nevhodným použitím nebo manipulací.

    • Zboží je mechanicky poškozeno (např. pádem, nárazem, vodou, ohněm).

    • Zboží je opotřebováno běžným používáním (např. oděrky, poškrábání, ztráta původního vzhledu v důsledku používání).

    • Zboží je nekompletní (chybí příslušenství nebo součásti, které byly součástí balení).

  3. Kontakt pro reklamační řízení
    Pokud máte jakékoli dotazy ohledně reklamačního řízení, obraťte se na nás na e-mail komunikace@weikicz.cz